“Fantastisk mat”

Caminito
Vurdert som nr. 3 av 160 Restauranter i El Albir
Kjøkken: Steakhouse, Grill
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og kjempegod service. Følte oss velkommen med ein gang vi kom inn døra. Var bestemt på biffmåltid og gikk for premium barbeque. Oi så mykje kjøtt. Gubben var storfornøyd og det gikk nesten ikkje an å få kontakt med han dei neste 20 minuttene. Husets vin var fantastisk, sausene var gode(fikk tre sauser servert med kjøttet) kjøttet var fantastisk. En topp restaurant eg lett vil anbefale andre å besøke. Vel verdt turen.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, toveluso

Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat, sted, de som arbeider der var skikkelig proff og hyggelig. Husets vin var skikkelig god. Anbefales !!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, duppsko1
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Etter mange år her nede falt valget på dette stedet. Avslappet stemning, hyggelig service, vi valgte Premium barbeque, mix av ulike bifftyper, smakfullt, mørt med deilige sauser. Husets rødvin anbefales!
Vi kommer garantert tilbake

1  Takk, 922cecilieh
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Denne plassen kan annbefales på det sterkeste. Vi hadde rib-eye og tendorloin som begge var utrolig gode. Vi hadde også en god argentinsk rødvin til maten.

1  Takk, lunsilje
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 4 stk som ville ha kvalitetsmat og det fikk vi. 3 retters med kvalitetsbiff med mye smak var hovedretten. Du får god veiledning fra servitøren. Kvalitetsråvarer og alt er hjemmelaget. Stedet ligger litt utenfor hovedgatene, men det er verd å besøke stedet. Bra pris iforhold til kvalitet på maten. God argentinsk rødvin som har vunnet div. priser. Vi kommer tilbake om ikke så lenge.

1  Takk, Erling L

Reisende som så på Caminito, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Caminito? Del dine erfaringer!