“Middag”

Mona's Restaurante bar & cafe
Vurdert som nr. 42 av 186 Restauranter i El Albir
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

En fantastisk hyggelig restaurant med knallgod mat Familiedrevet av et nydelig par fra Nepal. Kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, GretheLill65

Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

En fantastisk kveld med mye god mat og drikke. Vertskapet er utsøkte og hjertelige.
Kan virkelig anbefales.
Ivar og Torill

Dato for besøk: september 2019
Takk, ivarb
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Vi var tre par som ble anbefalt restauranten pga den hyggelig betjeningen, den gode maten og ok pris. Vi ble ikke skuffet, maten var nydelig, vinen også. Tre av oss hadde kun hovedretter, men to hadde scampi til forrett, som smakte utsøkt. En hadde smakfull løksuppe. Hovedretten min var nydelig kylling i curry, de andre ulike retter, som de alle roste. Vi hadde husets hvit og rødvin, som var god. Vi kommer nok tilbake her.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 14reidunh
Anmeldt 5. juni 2019

En opplevelse du ikke må gå glipp av. Fantastiske mennesker som driver og kokkelerer på Monas restaurant. Smaksopplevelsene er en drøm. Like velkommen om du vil spise eller bare ta en øl/drink. De er også de beste på Irish Cofee.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 19Brit54
Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Vi ble veldig skuffet av maten sist vi var der.
Lammeskanken var mer fett, enn kjøtt.
Vi klaget og viste kelneren alt fettet, og som plaster på såret fikk vi hvert vårt glass med cava. Men vi var fortsatt sultne og vi gikk derfor en annen plass å spiste.
Så derfor har vi ikke vært der siden

Takk, gerdtove

Reisende som så på Mona's Restaurante bar & cafe, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Mona's Restaurante bar & cafe? Del dine erfaringer!