“God mat”
Anmeldelse av Casa Teo

Casa Teo
Vurdert som nr. 50 av 159 Restauranter i El Albir
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten og ypperlig service fra personalet. God meny også på engelsk. Veldig bra at dekunne tilby glutenfritt øl!

1  Takk, hannepanneno

Anmeldt 23. september 2019 via mobile enheter

Når vi er på disse trakter og har lyst på paella; så går vi hit og spiser mixed paella. Beste vi vet om denne paellaen og vi har spist mange! Mye bråk fra veien, men det gjør ikke så mye når maten og servicen er veldig bra! Mange spanjoler her, tyder jo på at det er god spansk mat!

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Lizzy264
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Her kan du velge og vrake fra tapas, ristetter og middagstallerken etter valgfritt ønske fra menyen. Husets vin er absolutt god og for den mer kresne gane kan det kjøpes flasker av ypperste kvalitet. De har rikt utvalg av mat og drikke, både for store og små. God spansk stemning og upåklagelig service. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, IngerR233
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Kom inn her en kveld etter å ha ventet lenge på riktig tid og anledning. Meg og min sønn fikk plass uten reservasjon, men bare 1 time etterpå på kvelden var det blitt ganske så fullt. Bestilte kroketter med skinke, kylling med poteter og mixed paella med kylling og skalldyr for 2 personer (min ved bestilling av paella). Servicen var upåklagelig, oppmerksom og hyggelig selv om engelsken var litt så som så, men det ble jo bare litt artig å få øve seg litt mer på å bestille på spansk Til maten fikk vi nylaget oppskåret baguetter med deilig alioli og rød tomatsaus til. Høydepunktet var helt klart ekte spansk paella som lages etter aller beste måte. Risen smakte fortreffelig, HELT annerledes enn en gjerne er vant til på andre litt enklere paella steder. Min sønn syntes at det smakte bedre andre steder, men det er jo gjerne slik at denne paellaen må prøves flere ganger før en blir forelsket i maten Dette sier i hvert fall sjefen selv, mr Teo ifølge tidligere artikkel i april 2018 publisert i Spaniaposten tror jeg det var. . . Han var selv også til stede for å følge opp sine gjester denne kvelden. Prisen for alt dette inkludert drikke kom på rett under 50 Euro, og det synes vi var meget bra i forhold til hvilken kvalitet denne maten har her. Vi kommer tilbake

1  Takk, Tommy F
Anmeldt 23. juli 2018

Du får grei tapas på Casa Teo. Ikke utmerket, fremragende eller spesiell, men bra spansk tapas. Har blitt en in-plass, men savner det spesielle her. Overpriset i forhold til utvalg og kvalitet. Pent lokale og god beliggenhet nær gjennomfartsvei.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, nilspl2014

Reisende som så på Casa Teo, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Casa Teo? Del dine erfaringer!