“Endelig er vi tilbake her!”

Tremonti Heladeria Artesanal Italiana y Mas
Vurdert som nr. 1 av 5 Dessert i El Albir
Prisklasse: USD 475 - USD 1 483
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Vi har gledet oss i måneder til å besøke Tremonti igjen og vi blir ikke skuffet. Vi har besøkt restauranten to ganger denne uken og det er en nytelse, fantastisk mat, nydelig italiensk vin og et vertskap som du ikke finner maken til i hele Albir. Hyggelig med et sted der man føler seg så velkommen. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 843ko
dimitrit915, Proprietario på Tremonti Heladeria Artesanal Italiana y Mas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2019

Tusen takk!!! Thank you very much!!!

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fulgte TripAdvisor for å få Albirs beste pizza, og det fikk vi. Servitør Kimberley var veldig dyktig og passet på at vi hadde alt vi trengte. God stemning, og unna trafikkstøyen i hovedgata. Anbefales :)

1  Takk, Sissel D
Dimitri T, Proprietario på Tremonti Heladeria Artesanal Italiana y Mas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Etter anbefaling gikk vi til Tremonti. Det var kun oss i restauranten.
Bestilte pizza, den så god ut og smakte herlig.
Anbefaler dem et besøk.

1  Takk, bjjen2804

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Er i Albir 4 ganger i året og må alltid innom Tremonti et par ganger. Gir dem 5 stjerner, de burde hatt 10, maken til pizza og service finnes ikke. Fantastisk mat og en innehaver som virkelig får deg til å føle deg velkommen. Vi har prøvd de fleste restaurantene i Albir og Altea, men når det kommer til pizza er Trimonte i en klasse for seg. Takk for st dere er der, vi kommer garantert tilbake.

1  Takk, 843ko

Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Kjempegod pizza. Flott service. Utrolig god hjemmelaget is. Burde fått trekk for utsolgt lasagne, men vi lar den passere.

1  Takk, 217oddruneb
Dimitri T, Proprietario på Tremonti Heladeria Artesanal Italiana y Mas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Reisende som så på Tremonti Heladeria Artesanal Italiana y Mas, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Tremonti Heladeria Artesanal Italiana y Mas? Del dine erfaringer!