“Utrolig god mat i fantastiske omgivelser😀”
Anmeldelse av Tiffin

Tiffin
Vurdert som nr. 6 av 160 Restauranter i El Albir
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Ble tatt veldig godt imot da jeg kom innom her denne tidlige ettermiddagen i desember. Valgte bord, og fikk kjapt meny og drikke å bestille. Stor meny med veldig godt utvalg. Endte opp med forrett, papadums med 3 deilige sauser til. Til hovedmåltidet ble det lamb Tikki Masala, styrke medium, sammen med nan brød og vanlig ris. Alt smakte meget bra, og var god og mett etter middagen. Fikk også lov å prøve en ekstra sterk saus, nemlig grønn chili saus, etter anbefaling fra betjeningen. Betjeningen klarte likevel å overtale meg til å bestille en dessert med is som avslutning på måltidet. Utrolige hyggelig betjening som virkelig gjør opplevelsen ekstra spesiellHer føler du deg hjertelig velkommen inn!

Takk, Tommy F

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig indisk mat og sjarmerende og oppmerksom betjening. Familie på fem var storfornøyd med måltid - bare altfor mett!

Takk, helenem595
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har vært på mange indiske restauranter, Denne utpekte seg. Rent, pent, hvite duker, gode stoler og veldig god mat og service. Denne kan jeg anbefale. Vi spiste chicken Korma, Nan-brød og hvit ris.

Takk, Lizzy264
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Dette er virkelig en plass å besøke. Fantastisk mat, atmosfære og service. 100% fra personalet. Må bare oppleves. Spesiell takk til Arsh som igjen, og igjen gjør kvelden vår til en fest.

Takk, Inger B
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Spiste middag med god vin til. Servicen var veldig god. Kan anbefales på det sterkeste. Kommer helt garantert tilbake .

Takk, s0lrunnb

Reisende som så på Tiffin, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Tiffin? Del dine erfaringer!