“Bra mat”
Anmeldelse av The Stone Grill

The Stone Grill
Vurdert som nr. 39 av 147 Restauranter i El Albir
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og veldig god mat, samt koselig sted. Albirs beste indrefilet? Anbefaler venner og bekjente å prøve dette stedet

Dato for besøk: januar 2019
Takk, AnitaH2367
Aliz77, Propietario på The Stone Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2019

Tusen takk for din vennlige anmeldelse, Vi er veldig glade for at du har hatt glede av ditt besøk, og vi håper å se deg igjen snart.

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Beste middagen vi hadde i løpet av ferien. Veldig hyggelig betjening. Nydelig biff og gøy med biff som stekes på stein mens du spiser bra barnemeny

Takk, 487jonc
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Den beste biff middagen du kan ha i Albir.
Har vært i Albir i fire sommeren og har får man den beste biffen av alle.

Takk, 579j_rgen_
Anmeldt 14. juli 2018

Fantastisk mat, spiste spareribs den var fantstisk servicen var også veldig bra, vi skal definitivt tilbake

Takk, 898maybritts
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en fantastisk restaurant. Verdt hver krone for denne fantastiske maten. Flotte biffer som du steker selv på stein ved bordet. Hamburgere, Fajitas og spare ribs. Fantastisk service av betjeningen og atmosfæren er fantastisk.

Takk, Mortake

Reisende som så på The Stone Grill, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i The Stone Grill? Del dine erfaringer!