“Må oppleves!”
Anmeldelse av Palmen Restaurant

Palmen Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 149 Restauranter i El Albir
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Ualminnelig gjestfrihet og smaksopplevelser som nærmer seg det perfekte. Personlig service, kjøkkenet overbeviser både med fiskeretter og biffer, og nydelig dessert. Dette var vårt første besøk, men absolutt ikke siste!

1  Takk, skjalghellum

Anmeldt 19. november 2018

Hadde dagens meny, 19.oktober 2018. Valg mellom 3 for-og hovedretter, vi valgte grillet camanbert til forrett, cajun kylling og svinemedaljong til hovedrett. Alt nydelig anrettet og gode avstemte smaker. Jordbær ostekaken var også god, kaffen topp. Fikk et glass av huset vin til dagens, også veldig god. Håper Palmen får masse besøk, har åpent fra 14-2230 alle dager utenom tirsdag.

Takk, Olivia H
Anmeldt 15. november 2018

Da dagens middagsmål var stengt, havnet vi litt tilfeldig på Palmen. Her ble vi møtt av en smilende betjening, som ga oss hyggelig og god service fra først til sist. Ingen sak å være allergiker, når alle ingredienser blir grundig undersøkt og spesiallaget saus servert.
Maten besto av gode råvarer og var perfekt tillaget med harmoniske smaker.

Takk, olavb38
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Ligger litt skjult til, men veldig god mat og veldig hyggelig personell. Her er det mat og drikke for alle. Anbefales

Takk, Haraldhb
Anmeldt 6. november 2018

Fant restauranten på TripAdvisor. Dette er en veldig god restaurant. Ble møtt av en hyggelig eier som forklarte meny etc, og som var oppmerksom under hele oppholdet. Nydelig mat, vi spiste rekecoctail, kyllingrull med bacon og lammeskank. Justeringer i forhold til våre ønsker var intet problem. Restauranten ligger litt bortgjemt men er verdt et besøk og jeg vil si at den er prisgunstig.

Takk, CeHovde

Reisende som så på Palmen Restaurant, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Palmen Restaurant? Del dine erfaringer!