“Ypperlig service”

Palmen Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 134 Restauranter i El Albir
Prisklasse: kr 11 - kr 23
Anmeldt 3. august 2022 via mobile enheter

Dette stedet skuffer ikke. Maten var nydelig. Både når det gjaldt presentasjon og smak. Hyggelig personale og en bra drikkemeny. Det eneste som trekker litt ned, er prisene. Ligger nok i toppsjiktet

Takk, sommelier-57

Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Ett topp spisested, god mat og hyggelig betjening. Vi valgte den da den var anbefalt oss, og de skuffet ikke. Calmitto var nok hakket bedre, men Palmen er verdt ett besøk

Takk, lokeeAlta
Anmeldt 15. juli 2022 via mobile enheter

Var her med mine barn ( 17-25) og alle fikk nydelig mat, store posjoner. Det var god service og hyggelige lokaler. Populært sted, så vi bestilte bord på forhånd. Var fullbooket og mange som kom ble derfor avvist. Et av de beste stedene vi har spist middag i Albir. Anbefales på det varmeste.

Takk, 894adar
Anmeldt 2. juli 2022 via mobile enheter

Restauranten ligger sentralt til, med fint uteområde. Maten vi ble servert kom taskt og var meget god, og det var særdeles god service!

Dato for besøk: juni 2022
Takk, Nyhagen78
Anmeldt 20. juni 2022 via mobile enheter

Fantastisk mat! Og god service: ikke gå forbi denne restauranten. Maten var utsøkt, og rolige omgivelser. Restauranten kan utenfra se litt «enkel» ut, men maten var nydelig!

Dato for besøk: juni 2022
Takk, Corniglia80

Reisende som så på Palmen Restaurant, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Palmen Restaurant? Del dine erfaringer!