Anmeldt 7. april 2018

Dette var tredje gang vi bodde på dette hotellet og hadde i god tid bestilt rom i 2. etasje med stor balkong mot havet.
Rommene er små, men pene. Dessverre er oppussingsarbeidet noe slurvete utført av håndverkerne. På vårt rom fungerte også dusjen dårlig. Dette er for dårlig på et nyoppusset hotell.
Stort sett hyggelig personell og god service, men dessverre noe varierende i forhold til hvem som er på vakt. Flott beliggenhet, hyggelig atmosfære og greie priser. All right frokost, koselige lokaler og uteområder. Wifi fungerte tilfredsstillende. Vi trives såpass godt her at vi blir litt pragmatiske i forhold til mangler. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, Wiktor H
Anmeldt 3. desember 2017

Er du på jakt etter fancy hotell med gullkraner og heis så er dette ikke noe for deg...... Men er du som meg og liker en hjemmekoselig atmosfære så er dette hotellet topp :) Hyggelig personale som vi pratet mye med, veldig imøtekommende når vi spurte om muligheter for å lade en elektrisk scooter vi hadde. Frokosten hadde egg, bacon, bønner og masse annet snadder så jeg var kjempefornøyd :) Kommer definetivt til å bruke dette hotellet igjen :)

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, AndreR1151
Anmeldt 1. juni 2017 via mobile enheter

Vi ble skuffet over standarden på hotellet. Bestilte mot tillegg havutsikt og den var flott men vi fikk ikke balkong. Hårføner virket ikke og døren til rommet gikk i vranglås på grunn av vannlekkasje fra air condition anlegget. Hotellet og rommet bar preg av å være slitt. Flere steder manglet det taklister og det var sprekk i servanten. Ingen mulighet for å ligge ved bassenget. Beklager men vi ble skuffet over standarden.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Svemykla
Anmeldt 23. april 2017

Vi har bodd på dette hotellet ett år tidligere. Opplevelsen den gang var såpass bra at vi ville forsøke igjen:
Dette er et lite og svært koselig hotell med trivelige uteområder, svært sentralt nær strandpromenaden. Likevel er det uforstyrret og det går fint å sove med balkongdøren åpen når det ikke er for varmt.
Frokosten var helt ok og det var svært trivelig å nyte denne utendørs med havet rett utenfor. Restauranten var dessverre stengt og skulle åpnes første helga i mars, noe som var et savn i og med at vi hadde en utmerket middag der året før.
Vi hadde to rom; et vanlig dobbeltrom som var nyoppusset. De nyoppussete rommene er pene og har fine bad, men de skulle gjerne vært litt større. Det andre rommet var atskillig større og med plass til ekstra seng. Dette rommet var noe slitt og vi ble informert om at det skal pusses opp. Begge rommene hadde balkong.
De nyoppussete rommene er som nevnt pene, men bærer preg av at hotellet ikke har benyttet de beste håndverkerne. Mye slurv i arbeidet trekker helhetsinntrykket noe ned.
Rommene er utstyrt med en liten tv og kjøleskap. Trådløst nettverk fungerte brukbart.
Sovekvaliteten var god pga gode, kanskje noe harde, senger. (Jeg har en mistanke om at nordmenn liker mykere senger enn mennesker som kommer fra mer kontinentale områder). Renholdet var godt, servicen for øvrig var stort sett meget god, men varierte noe med hvem som var på jobb.
Jeg vil anbefale dette hotellet varmt for de som liker små, koselige hotell med personlig service.

Romtips: Rom i andre etasje med stor terrasse anbefales.
Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Wiktor H
Anmeldt 12. juli 2016

Fin beliggenhet nær stranda. Vi fikk "dobbelrom i 2. etg", men måtte drasse koffertene opp en steil trapp. Bitte lite rom der en ikke kunne legge koffertene ned for å åpne dem- må betegnes som enkeltrom med dobbelseng. Lite tilfredsstillende. Spesielt en av personalet var lite forekommende og hyggelig. Kan ikke anbefales.

Romtips: Forholdsvis sentralt. Nær strand. En av personalet trakk ned helhetsinntrykket, var likegyldig og en følte seg ikke velkommen.
Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Per a