“Middag for to”

tir. 27.7.
20:00
Vurdert som nr. 5 av 147 Restauranter i El Albir
Anmeldt 18. juli 2020

Nydelige småretter og herlig torsk på Biskayavis. Og skjønne desserter. Anbefales! Vi kommer tilbake, vi må prøve flere fristelser her!

Takk, Aina D

Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

Spiste her på bakgrunn av de fantastiske anmeldelsene på Tripadvisor. Ble veldig hyggelig tatt imot - og maten var ok, men ikke mer enn det. Og det tok veldig lang tid selv om vi var nesten alene.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Synne2014
Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Vi var fire voksne, som alle valgte 7-retters smaksmeny til 25 euro.
I uprioritert rekkefølge: Kald grønnsakssuppe med posjert egg smakte ingenting.
Sole meunière heller ikke.
Svinefilet med sjampinjong smakte direkte ubehagelig.
En stor sjøkreps var litt lite stekt og vanskelig å få ut av skallet, men smakte greit.
Et lite kamskjell med én reke til smakte godt.
Sorbet med lime og cava var ok.
Desserten ble presentert som en tiramisu. Midt på treet.
På den positive siden: lokalet var hyggelig, personalet var hyggelig og servicen var grei. Men vi kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Ndowsi
robertorodri69, Manager på Bistro Chapi 4, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2019

Pues seréis vosotros los unicos que no les gusta el menu,
lo cambiamos todos los meses y el menu gusta .
No todos tienen el mismo gusto.
No pasa nada.
Atentamente Roberto

Anmeldt 12. november 2019 via mobile enheter

Vi hadde forhåndsbestilt gjennom «The Fork». Ble veldig hyggelig tatt imot. Etter litt frem og tilbake bestilte vi husets meny, 7 retter. Alle 7 rettet var meget velsmakende. Det lille negative, synes vi, at rettene ble litt for store. De anbefalte røde og hvite vinene smakte utmerket.
For oss, en veldig hyggelig aften.

Dato for besøk: november 2019
Takk, ODD-NORWAY
robertorodri69, Eigenaar på Bistro Chapi 4, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2019

Thanks a lot,
as I said, for some its too much and others say its not enough. We rather want everyone to be pleased, so better too much. Glad you enjoyed it. Regards, Roberto

Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Kan anbefales Vi valgte kokkens anbefaling 7 smakfulle retter. En nydelig dessert til slutt. Alle 6 personene var veldig fornøyd.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Asthof

Reisende som så på Bistro Chapi 4, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Bistro Chapi 4? Del dine erfaringer!