“Middag”

Vurdert som nr. 91 av 147 Restauranter i El Albir
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fikk hovedretten før forrette! Det ga de jamt f i. Forklaringen var at forretten var så stor. Det vet vi, derfor ville tre av oss dele den, men nei. Min kjære ba om lite salt på maten pga personlige årsaker, de snakket med kokken og han sa det var helt greit, men da maten kom, var den lastet med sort pyntesalt. Det var ikke salt sa de, tullingene. De har sparket de flinke servitørene og ansatt drittunger for å spare penger. Ikke smart! Vil ikke anbefale stedet, selv om maten var spiselig, men vil du ha service og hyggelige servitører, dra et annet sted.

Takk, _yvindh73

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi skulle ut å spiste middag med ett par venner. Vi bestilte forrett og middag. Ventet vel og lenge da de kom med maten kom middagen før forretten!!! Og forklaringen var at forretten var stor og de mente vi skulle den til middag Hvorfor kalle det forrett da?? Jeg spurte om jeg kunne få maten min uten salt og de sa det var greit, men da middagen min kom var hele fatet "pyntet" med svart salt!! Som de prøvde å lyge seg unna med å si at det ikke vært salt Så går du på en diet hold deg unna denne plassen. Jeg har bodd her i 10 år og vært der flere ganger. Men vet ikke hva de har gjort med plassen som e gang var veldig koselig. Men nå bare sure kelnere. Ikke koselig opplevelse!! Styr unna...

Takk, hildelore48
Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Kjapp betjening! Nydelig pizza, biff og blåskjell. Et flott og sentralt sted for hele familien. Her kan dere følge med på strandpromenaden samtidig som barna kan se fotballkamp.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, johanneogmartin
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Vi ventet 20 minutter for å bestille drikke, når vi endelig får bestilt tar det ekstremt lang tid til vi får bestilt mat. Når maten endelig kommer er den kald. Skikkelig dårlig service, og uoppmerksomme servitører. Mange andre plasser i Albir som er verdt å besøke enn dette!! Baren/spisestedet som ligger over denne er MYE bedre

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, linnandreaf2019
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Vi var her for drikke og lunsj og ble godt mottatt. Ble flere og måtte bytte bord og det var ikke noe problem. God service og bra mat sammen med ok beliggenhet er en fin kombinasjon.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, RosslandR

Reisende som så på Coco Loco Beach Bar Albir, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Coco Loco Beach Bar Albir? Del dine erfaringer!