“En smak av fra det italienske kjøkkenet - herlig !”
Anmeldelse av Restaurante Perrone

Restaurante Perrone
Vurdert som nr. 64 av 159 Restauranter i El Albir
Anmeldt 17. september 2021

Perrone er en ganske ny restaurant i Albir, du finner den på strandpromenaden, i lokalene der Ritz holdt til før. Ritz var en av mine favoritter. Men Perrone er sannelig bedre. Tror ikke du vil angre på å besøke de.

Perrone har en variert meny, inspirert av det italienske kjøkkenet. Pasta, sjømat, kjøttretter, og selvfølgelig; pizza. De har også noen herlig forretter.

Vi har vært der to ganger allerede, og vi må tilbake før vi reiser hjem. Jeg kjenner fortsatt smaken av Spagetti Frutti di Mare. Smakfull, perfekt størrelse. Derfor klarte jeg også å teste dessertmenyen. Tiramisu, selvfølgelig.

De har forresten byens beste pizza, det tør jeg påstå!

Jeg vil også nevne vinutvalget. Ikke bare det at de har et variert utvalg, men de har vinen perfekt temperert. Ikke alle restauranter har vinskap, og i da blir rødvinen fort til gløgg i disse dager. Og gløgg drikker vi jo bare til jul..

En veldig trivelig betjening som behersker mange språk er også et pluss som gjør at Perrone har alle muligheter til å bli en suksess. Ett av fortrinnene til Albir er at de har hatt mange gode restauranter å vise til. Noen har forsvunnet under pandemien. Andre har kommet til. Slik som Perrone.

Tro meg, du vil ikke angre på å besøke de. Men nå løper jeg ned for å booke meg et bord. Det kan være lurt…

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, froded39

Anmeldt 6 dager siden via mobile enheter

Dato for besøk: september 2022
Restaurante Perrone, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Perrone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 dager siden

Anmeldt 26. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Restaurante Perrone, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Perrone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2022

Anmeldt 12. juni 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022
Restaurante Perrone, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Perrone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2022

Anmeldt 13. april 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: april 2022
Lucia, Marketing på Restaurante Perrone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mai 2022

Reisende som så på Restaurante Perrone, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Restaurante Perrone? Del dine erfaringer!