“God mat og service”

Kjøkken: Nederlandsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelige verter
Kom uanmeldt Lørdag kveld kl 21.00, bestilte 5 biffer. Fantastisk oppvartning og gode biffer, anbefales for alle.

1  Takk, Sightsee62640922673

Anmeldt 1. november 2019

Spiste et godt måltid her mot slutten av oktober. Vi var 4 til sammen, fikk det siste ledige bordet. Her kan man velge meny med flere valg til en rimelig pris. Dette om du kommer før kl. 1930. Kunne velge blant flere forskjellig forretter, hovedretter og desserter. Kjempegod mat til en rimelig penge. Inkludert i menyen er også 1/2 flaske vin pr. person.
Hyggelig personale. Lønner seg å bestille bord på forhånd. Populær restaurant.

Dato for besøk: oktober 2019
3  Takk, ErikG231
Anmeldt 11. september 2019

Denne plassen har vi spist på flere ganger.
Her får jeg service for en som må ha det glutenfritt.
Synes middagene har vært veldig bra.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Henning J
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Herlig atmosfære. Vi fikk god service med god oppfølging om mat og andre spørsmål vi hadde. Maten var veldig god, både store og små spiste godt. Kommer tilbake

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 252camillas
Anmeldt 15. august 2019

Her føler man seg virkelig velkommen, maken til gjestfrihet skal man lete lenge etter. Krabbesalaten vi fikk til forrett kommer jeg til å drømme om i lang tid. Kommer garantert tilbake neste gang jeg er i Albir.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, 843ko

Reisende som så på Restaurante Leonardo, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Restaurante Leonardo? Del dine erfaringer!