“God mat.”

Tutti Quanti
Vurdert som nr. 81 av 147 Restauranter i El Albir
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 16. januar 2019

Enkel restaurant i hovedgaten med god mat. Variert meny med gode porsjoner som metter. Grei service med hyggelig personale. Selv spiste jeg pizza som var med tynn bunn og godt fyll. Sprø og god.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, fredrikunnar2018

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Her var vi flere ganger og maten er godt ! De eneste jeg vil bemerke er at de ikke er fleksibel med menyen ! Hyggelig betjening !

Takk, Thoresen-Leurs
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Her er det veldig avhengig av hvem som er på jobb, ikke alle er like opptatt av å yte god service. Var her tre ganger i løpet av en uke og innrømmer gjerne at vi sjekket om Ram var på jobb før vi gikk inn. Han var enestående, blid, hyggelig og han vet virkelig hvordan gjestene skal behandles. Ut fra hans anbefalinger så fikk vi gode matopplevelser. Skal tilbake hit, om Ram er på jobb.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 843ko
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

På et hjørne med god utsikt over gatelivet kan du slappe av med helt grei mat og sitte i skyggen under tak. Alltid plass g rask service.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Ivargk
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er bra og med greie priser.
Var her med 2 barn og de kunne leke på eget lekeområde

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 579j_rgen_

Reisende som så på Tutti Quanti, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Tutti Quanti? Del dine erfaringer!