TripAdvisor

Kjøkken: Belgisk
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Fin fasada gjorde at vi tok turen innom for å ha en enkel lunsj. bestilte oss hver sin øl, den var helt tam men fikk ny øl på flaske. Til mat bestilte vi en kylling wrap og en pasta carbonara. Vi spiser ikke løk noen av oss, så vi gjør oss alltid forstått på at løk er ikke noe vi vil ha på maten. Men dessverre var maten full av løk. Så vi ble ikke noe imponert. Vi slapp å betale for maten noe som var veldig bra. Men vi tar nok ikke turen innom der igjen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, annehY882SM

Anmeldt 15. august 2019

Her er det veldig avhengig av hvem som serverer, den unge mannen som har servert oss ved flere anledninger den siste uken er utrolig hyggelig. De fleste kommer nok hit for en drink, ser ikke mange som spiser her. Det eneste som er irriterende her er alle selgerne som hele tiden skal prakke på deg saker, noen er til og med så frekk at de setter seg ved bordene og blir sittende, enten i påvente av at du skal by de på servering eller du skal kjøpe noe av de fake varene deres. Synes eieren av restauranten bør sørge for at betalende gjester går sitte i fred.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 843ko
Anmeldt 28. mars 2019 via mobile enheter

Meget treg service, fikk først drikke etter 30 minutter, når vi fikk mat så manglet flere av delene i frokosttallerkenen. De skyldte på kokken, men det var tydeligvis ingen form for kvalitetssjekk hos servitørene. Etter 1 time og 15 minutter så har de enda ikke klart å ordnet bacon.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, kyrreo2018
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Vi har vært het er par ganger for drikke, vin og øl, og det er en hyggelig plass. Grei servering selv om de ikke er spesielt hyggelig.

Dato for besøk: april 2018
Takk, RosslandR
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Et greit sted for et måltid. Bestilte bl.a. Cæsar salat, men som hos mange andre restauranter følges ikke den originale oppskriften. Den karakteristiske dressingen fikk vi heller ikke. Men maten smakte bra og var i solide porsjoner. Litt hektisk for servitørene, så vi måtte mase litt, men det ordnet seg. Fikk en rioja som ikke smakte bra, men neste glass var bedre.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 110vivir

Reisende som så på Le Grand Cafe, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Le Grand Cafe? Del dine erfaringer!