“Beste Kina mat ”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Dette er den beste kinamat vi og våre venner har spist.
God og variert meny og utrolig hyggelige og serviceinnstilt personale.

Vi er som regel å spiser her ca. hver uke og er alltid godt fornøyd.
I tillegg til at maten er god er det rimelig.

Takk, gerdtove

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi besøkte denne restauranten da den lå rett over gaten fra der vi bodde. Vi bestilte meny til 10 euro. Det ble reker, kylling, biff og ris inkl en flaske rødvin. Servicen var utrolig rask og det var mye og god mat.

3  Takk, MonaJ519
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Helt grei asiatisk mat, mye grønnsaker slik asiatere er vant til. Ikke noe gastronomiske mesterverk, her får man det man betaler for og prisen er det ingen ting å si på. Innrømmer at jeg har gått forbi flere ganger, restauranten er ofte full av høyrøstede pensjonister fra Norge, men innemellom tar man en tur innom, først og fremst pga den hyggelige betjeningen. De som går hit vet hva de får. Hadde en hyggelig middag her i kveld og kommet sikkert tilbake en annen gang.

Takk, 843ko
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Min sønn og jeg har spist her flere ganger. Han elsker vårrullene de har her. Selv synes jeg rekecocktailen er god, og bestiller gjerne flere av disse. Pleier vanligvis å betale 13EURO pr person, for forrett, middag, dessert og så mye drikke du vil ha. De fyller på straks glasset er tomt. Når man har vært der flere ganger, blir man tatt ekstra godt imot. Faktisk så slår de om til norsk også for anledningen☺ Godt humør og trivelige servitører, som jobber hurtig og effektivt. Vi kommer garantert igjen flere ganger.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Tommy F
Anmeldt 7. april 2018

Dette er fremdeles et greit sted å oppsøke for kinesisk mat. Man kan velge menyer bestående av flere retter, men kanskje er det lurere å bestille flere retter for deling. Vi har et inntrykk av at kvaliteten er bedre på hovedrettene enn når de deles opp i små porsjoner i en samlet meny.
Paret som driver stedet er svært hyggelige og man blir godt ivaretatt. Stedet har alltid mange gjester og er populært – stressnivået blant personellet preges av dette.
Trivelige lokaler, god service, god mat til rimelige priser. Ikke gourmet. De har dessverre ikke egenproduserte desserter – dessertmenyen preges av ferdigdesserter fra Nestlé. Dette trekker helhetsinntrykket noe ned. Men vi kommer alltid innom en tur.
Pekingand + and med appelsinsaus, reker med ananas, fritterte reker og vårruller – alt var meget godt og til svært rimelige priser.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Wiktor H

Reisende som så på Puente de Oro, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

L'Alfas del Pi, Costa Blanca
El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Puente de Oro? Del dine erfaringer!