“Lunsj”

Kjøkken: Internasjonalt, Gastropub
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservater
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Veldig god service og veldig god mat.vi var der for å spise lunsj den første dagen vi kom til Albir

Dato for besøk: september 2019
Takk, Sivhege

Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Vi var seksten personer og hadde en fin kveld. Bra tapas, men litt rotet servering. Maten var god og det samme var servicen.

Dato for besøk: august 2019
Takk, RosslandR
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Vi bestilte bord for hele familien. Vi fikk fantastisk god hjelp av betjeningen under bestillingen. Vi ønsket noe vegetarmat og en matintoleranse som måtte handteres særskilt. Kokken kom til bordet for å forsikre seg om at måltidet ble trygt og godt. Det ble det!
Vi spiste salater, tapas, biff og pizza. Alt var nydelig.
Restauranten anbefales på det sterkeste. En av de beste i området!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Rune1973
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Jeg spiste kylling wok.. fantastiskt Godt! Mannen tog tapas, veldig Godt! Sønnen tog indrefilet - han var veldig fornøyd. Hyggelig service.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, linneaapel
NoaLoungeGourmet, Gerente på Noa Lounge & Gourmet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2019

Muchas gracias por describir su experiencia. Los esperamos nuevamente.

Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj to dager og middag en dag her i løpet av ei uke i Albir sammen med familien. Mitt favorittlunsjsted, nær stranden men samtidig litt tilbaketrukket. Super mat, drikke og veldig vennlig og serviceminded servitører. Populært sted, så det kan være en fordel å bestille bord dersom dere skal spise middag her på kvelden.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Rune M

Rune M, muchas gracias por haber confiado en nosotros, y realmente es importante reservar en fechas de verano. Los esperamos nuevamente.

Reisende som så på Noa Lounge & Gourmet, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Noa Lounge & Gourmet? Del dine erfaringer!