“Typisk engelsk”

Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 28. november 2018

Typisk engelsk pub.
Her treffes mange norske i tillegg til engelske gjester.
Rimelig og god mat.
Søndagsmiddag kan anbefales.
Men lurt å bestille på forhånd om en vil ha okse, svin kylling eller lam.

Takk, gerdtove

Anmeldt 23. juni 2018

Er du engelsk er dette stedet for deg. Ellers ikke. Trist plass med trist klientell og vanlig britisk standard i forhold til hygiene. Altså: Grusom.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, nilspl2014
Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Vi ble gledelig overrasket da vi hadde vårt første besøk her for lunsj. Mange gode lunsjretter å velge mellom og det smakte fortreffelig.
Svært hyggelig betjening og god service.

I går spiste vi middag her og også denne var smakfull.
Nå har vi bestilt søndagsmiddag her og gleder oss allerede til denne.

Eneste minus må være TV en som har litt for høyt volum,som gjør det vanskelig å føre samtaler.
Men ellers er dette en plass som er å anbefale.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, gerdtove
Anmeldt 7. oktober 2017

Kona og jeg bor i samme strøk og hadde lyst til å prøve stedet for lunsj. Drikke og meny kom umiddelbart og samme med maten, toast til kona og engelsk frokost til meg. Enkel mat og grei utførelse og smak. Stedet er en bar med høy stemning på kveldstid. inne og uteservering med kafeteriapreg. grei pris for et ok måltid

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Martinkri
Anmeldt 29. september 2016 via mobile enheter

Ingenting og utsette på betjeningen. Blid og serviceminded! Fleiper og ler med gjestene. Maten var ingen høydare. Rødvinen var tynn.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Tonje-W-B

Reisende som så på Caspers Albir, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Caspers Albir? Del dine erfaringer!