“Dette var nedtur!”

Bistro Albir
Vurdert som nr. 55 av 160 Restauranter i El Albir
Kjøkken: Europeisk, Meksikansk
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Har vært innom Something Else hver gang jeg har vært i Albir (3-4 ganger i året) og har vært veldig fornøyd, men denne gangen ble det en gedigen skuffelse. Smakløs mat, her må kokken ha hatt en dårlig dag. Det hjelper ikke på stemningen når innehaveren sitter og følger med på hver bit du tar og sitter og hvisker og tisker med de ansatte. De hyggelige damene fra våre tidligere besøk var heller ikke på plass og det merket man godt, her har man alltid følt seg velkommen, men det gjorde vi ikke denne gangen. Veldig usikker på om vi vil besøke denne restauranten igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 843ko
Edwin, Instelling/Consultant på Bistro Albir, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2021

Hello 843ko, we took your comment into account and have restyled the restaurant and would like to invite you to experience again your previous impressions.

We have weekly changing menus and of course also our top dishes.

We hope to see you again in our renewed restaurant and give you that happy feeling again.

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og hyggelig betjening! Kommer definitivt tilbake bestilte nachos chili con carne, fikk mye mat for pengene

Dato for besøk: august 2018
Takk, Elisabeth J
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Vi kommer alltid tilbake hit, biffen er fantastisk likeledes spearribsen er helt fantastisk. Anbefaler absolutt et besøk hit. Betjeningen er hyggelige tross 35 varmegrader.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 983lene_
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Venner fra Nederland som har startet en annerledes restaurant i Albir. En blanding av meksikansk og europeisk mat. Veldig hyggelig vertskap, og veldig god atmosfære. En befrielse å finne denne perlen blant alle strandcafeene.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, norunnb810
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Her for du veldig god meksikansk mat. Drevet av driftige hollendere. Anbefaler i tillegg til den gode meksikanske maten og prøve ut Spareribs. Her kan du spise så mye du vil.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Ivargk

Reisende som så på Bistro Albir, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi
El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Bistro Albir? Del dine erfaringer!