“Nydelig mat og upåklagelig service”

Ling's International Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 159 Restauranter i El Albir
Kjøkken: Asiatisk, Koreansk
Anmeldt 13. september 2021

Hit går vi igjen og igjen. Alltid god mat og hyggelig service. Variert og god meny, og enkelt å finne noe som faller i smak for de fleste.

Takk, Pinkwoman

Anmeldt 15. februar 2020

Det var en fantastisk kveld på denne restauranten på Valentine.
God mat, hyggelig og rask betjening, fine lokalitet og lun atmosfære. Fornuftige priser.
Kan trygt anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, gun111
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

En koselig restaurant med god mat. Kan anbefales vi spiste der flere ganger på vår 14 dagers ferie

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Kari V
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Her er det utrolig god mat og god service. Det er heller ikke dyrt . Gode Asiatiske smaker Kan anbefales på det sterkeste . Kommer helt klart tilbake

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, s0lrunnb
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Vi har besøkt Ling’s flere ganger og aldri blitt skuffet. Meget god og flott servert mat av en hyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Berner K

Reisende som så på Ling's International Restaurant, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Ling's International Restaurant? Del dine erfaringer!