Quad Bike Tour (ATV) Benidorm

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Playa del Albir på
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Stranda i Albir er steinete, men det visste vi jo fra før, så litt urettferdig å trekke ned på grunn av det. Stranda var rolig, og ren og ryddig (slik jeg oppfattet den). Savnet kanskje en liten iskiosk/bar, med mulighet for et kjapt måltid.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, BerntN4
Anmeldt 7. oktober 2018

Her måtte vi prøver oss å ta en dukkert i havet .
Rett ved stranden er der ett tolitet hvor men kan skifte ! Reint var det også !
Stranden består av grus så ta på badesko ! Noen plasser blir det plutselig dypt ,så pass på ! Leie av stoler og parasoll . Herlig å bade her !

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Thoresen-Leurs
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Vært her mange ganger, rent å pent. Leie av solsenger og parasoll koster 5 Euro pr seng og 5 for parasol. Helt greit! Herlig å kjøle seg ned etter litt steiking i sola :) kort vei til herøige lunch plasser:)

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 237pers
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Stranden opplevde vi som helt ok. Store steiner som gjør et kun håndklebesøk litt kortere enn vanlig.

Det er også relativt dypt så barn må flyte rundt i ring uten å stå i bånn.

Rent og pent og bra med bris. Fint å kunne parkere ikke så veldig langt ifra gratis. :-)

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, ninakristinf
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk deilig strand med ro og fred fra selgere av alle slag. Den er ikke langgrunn, så du går bare 1-2 meter ut i vannet før du kan svømme. Dette er en rullesteinstrand, og vi så at mange av gjestene valgte å bruke sko når de gikk rundt, men vi så ikke nødvendigheten med det, da steinene var myke og ikke for varme å gå på. Du betaler 5 euro for ei solseng, og en ekstra 5er om du ønsker parasoll. Det finnes også steder hvor du kan sette opp din egen solseng osv.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, B7095QZmarial