“Spicy Burger 🍔👍”
Anmeldelse av The Grill

The Grill
Vurdert som nr. 17 av 147 Restauranter i El Albir
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

En nyderlig burger med meget gode pommes! Gleder meg og smake på de på flere! Ungdommelig og fancy sted!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, biffstektlam

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Smaksopplevelse uten like! Må oppleves!! Har mer på menyen enn hamburger. Spesielt glad i kyllingburgeren, den er noe for seg selv

Takk, Maria B
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Familien på fire bestemte oss idag igjen for å spise på The Grill. Dette er blitt favoritten restauranten til min sønn i hvert fall Bestilte 4 ulike retter, fra hamburger med poteter, til salat med kylling, til både biff gryte og kylling gryte. Resultatet ble en herlig Sancho Panza hamburger, en nydelig salat med grillet kylling, god saus og masse gode grønsaker, en deilig biff gryte med poteter, ris og meget gode grønsaker, og en herlig grillet kylling med ris, og masse gode grønsaker til. Vi ble alle mette og gode, og da min datter ble mett var det også litt igjen slik at far i huset ble skikkelig mett og god Akkurat slik det skal være når maten er for god til å la være å spise opp selv om man egentlig er mett allerede. . .

Takk, Tommy F
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Kult sted med industriell stil.
Hipsterburger med den beste chipsen jeg har spist i Spania og forsåvidt ellers rundt omkring. Trøffelmajonesen er vanvittig god til å dyppe chipsen i
Mye god annen mat på menyen, men når du har endelig fått en så god burger har du alltid lyst på en til.
Dessertene er også nydelige.
Pluss for veldig god Mojito , som ikke en selvfølge her omkring.
Hyggelige servitører

Dato for besøk: august 2018
Takk, smaisken
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Får trekk for å ikke ha kaffe, men maten var himmelsk.
Bør bestille bord på forhånd. Alle walkins ble avvist.

Dato for besøk: august 2018
Takk, johnnybJ6110EH
TheGrillAlbir, PR-chef på The Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Hi Johnny

Thanks for your review.

We would like to serve coffee, but doing that, we would like to do it in the right way with a proper coffee machine and grinder etc. That would simply take up way to much space in our bar, so we choose to focus on the food and specially our selection of beers. Futher more we have one of the best coffee shops in Spain right next door, D Origen and many of our clients either go there after dinner or have a to-go :-)

Reisende som så på The Grill, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i The Grill? Del dine erfaringer!