“Nydelig mat”
Anmeldelse av The Grill

The Grill
Vurdert som nr. 17 av 147 Restauranter i El Albir
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, spiste her flere ganger under opphold, alt smakte nydelig.
Nachos forretten kan en ta som en middag, av de bedre vi noen gang har smakt. Samme med burgere. Hyggelig personale. Vil virkelig anbefale å ta turen hit.

Takk, anneo340

Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

The grill leverer svært god mat hver gang. Servicen er også bra. Spist der ca10ganger det siste året.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Christian F
Anmeldt 21. januar 2020 via mobile enheter

Nydelig mat! Anbefales på det varmeste !!!!
Helt vidunderlig meny noe for enhver! Lowkey place . Digging it!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 643siljet
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Anbefaler stedet! Nydelig mat og hyggelig betjening! Vi spiste ulike hamburgere og jeg tok en forrett, Natcos. Alle hamburgeren var nydelige og Natcos var helt topp (og veldig stor)!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, vigdisih
Anmeldt 29. oktober 2019 via mobile enheter

Albirs beste burger? Ja, det tror jeg faktisk! Hyggelig sted både til lunsj og middag. Stort utvalg. Veldig bra!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, christinerE4964JB

Reisende som så på The Grill, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i The Grill? Del dine erfaringer!