“Deilig middag”
Anmeldelse av Everest Resraurant

Everest Resraurant
Vurdert som nr. 32 av 147 Restauranter i El Albir
Anmeldt 7. november 2018

Deilig middag og topp service.
Kan anbefales på det varmeste.
Jeg hadde deilig fisk og min mann hadde lam.
Begge deler var helt perfekt.

Takk, gerdtove

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har spist her to ganger, veldig god laksemiddag og smakfull Korma med biffkjøtt. Rimelig mat og drikke, god service.

2  Takk, MonaJ519
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

God mat. Gode priser. God service. Hyggelig betjening som alltid tar godt i mot gjestene. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Knut-Tore K
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, og superhyggelig betjening kommer tilbake hit
Store porsjoner og deilig anbefalt vin til maten.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Kari B
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

God restaurant med godt utvalg. Barna var godt fornøyd med utvalget. Betjening var hyggelige og snakket noe engelsk. Store porsjoner og velsmakende. Kommer gjerne tilbake. Gode sanitære forhold.

Dato for besøk: august 2017
Takk, JonIngeN

Reisende som så på Everest Resraurant, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Everest Resraurant? Del dine erfaringer!