“God mat.”
Anmeldelse av Everest Resraurant

Everest Resraurant
Vurdert som nr. 31 av 147 Restauranter i El Albir
Anmeldt 15. januar 2019

Her får du flott hvit fisk når du bestiller Fish & Chips. Berteningen er meget serviceinnstilt og du slipper å vente i det evige før du får maten. Kan anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, fredrikunnar2018

Anmeldt 7. november 2018

Deilig middag og topp service.
Kan anbefales på det varmeste.
Jeg hadde deilig fisk og min mann hadde lam.
Begge deler var helt perfekt.

Takk, gerdtove
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har spist her to ganger, veldig god laksemiddag og smakfull Korma med biffkjøtt. Rimelig mat og drikke, god service.

2  Takk, MonaJ519
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

God mat. Gode priser. God service. Hyggelig betjening som alltid tar godt i mot gjestene. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Knut-Tore K
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, og superhyggelig betjening kommer tilbake hit
Store porsjoner og deilig anbefalt vin til maten.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Kari B

Reisende som så på Everest Resraurant, så også på

El Albir, L'Alfas del Pi

Har du vært i Everest Resraurant? Del dine erfaringer!