“Kos”
Anmeldelse av Havblik Cafe/Picnic

Havblik Cafe/Picnic
Vurdert som nr. 9 av 19 Restauranter i Dragør
Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Koselig sted med veldig fint område. Sitt på gresset med havutsikt i en solstol eller ligg i en hengekøye.
Avslappet og et lite utvalg god mat og drikke.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Lissa C

Anmeldt 30. desember 2016 via mobile enheter

Dette er en hyggelig restaurant men med elendig service og gjennomsnittlig mat. Da vi kom dit som en gruppe på 7 kunne de ikke sette sammen og ble henvist til et bord utenfor innhegningen der surferne vasker sine drakter. Da vi ville bestille fisk uten remulade fikk vi kjeft. Kunne enten bestille med remulade eller gå. Styr unna dette stedet.

Dato for besøk: august 2016

Anmeldt 27. august 2018

Dato for besøk: august 2018

Reisende som så på Havblik Cafe/Picnic, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Havblik Cafe/Picnic? Del dine erfaringer!