“Nydelig iskrem”
Anmeldelse av DolceVidda Iskremeri

DolceVidda Iskremeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Eidfjord
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Oppdaget DolceVidda ved tilfeldighet, den overrasket i meget positiv forstand. Helt klart den beste isen jeg har smakt i Norge. Spennende smaker, og det som fremstår å være en gjennomgående vektlegging av kvalitet og håndverk. Definitivt verdt en omvei.

Takk, erikjA9952MT

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god is og mange spennende gode smaker. Pluss for at de er økologiske og at smakene smaker naturlig og ikkje "e-stoff"-aktig som mange andre kan få

Takk, SiriTopland
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Vi sov i Eidfjord ei natt, men rakk å ete oss igjennom flere sorter is ved dolceVidda. Veldig god heimalaga is der lokale bær og råvarer blir brukt. Pinneis med smak av pære blei ein favoritt, men jordbær og bringebær var også veldig god. G

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Marikanari89
Anmeldt 11. oktober 2019 via mobile enheter

Smakte chevre og multeis! Nydelig! Flott lite sted med mye gode ting. Fikk lyst til å kjøpe alt. Glimrende service og god stemning.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, ThomasTGrundt
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Denne isen er verd turen til Eidfjord alene. Laktosefri alternativer, og vegan. Ett ekstra pluss for bruk av bærekraftig materiale (kopper/bestikk osv.)
Koselig betjening

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 645livt

Reisende som så på DolceVidda Iskremeri, så også på

Har du vært i DolceVidda Iskremeri? Del dine erfaringer!