“Fyldig fiskesuppe”
Anmeldelse av Sjel og Gane

Sjel og Gane
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Eidfjord
Anmeldt 27. juli 2020

Hyggelig og lite lokale. Vi hadde bestilt bord, og hadde neppe fått plass hvis ikke. Valgte fiskesuppe til forrett, og angret ikke. En av de beste og mest fyldige fiskesuppene jeg har fått. Kveite til hovedrett viste seg også å være et veldig godt valg. Kelner og kokk gjorde sitt for å holde tritt med gjestene, og lykkes i å holde et høyt tempo under hele besøket. Barn og voksne gikk fornøyd ut av lokalet.

Takk, R1909EVchristianA

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god stemning og meget hyggelig å serviceinnstilt betjening. Kan ikke gå glipp av når du er i området.

Takk, alexsylte
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat! Tilbød veganske alternativer. Fikk servert en deilig pasta med sopp og hjemmelaget sorbet av norske jordbær.

Takk, siljechristink
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

For en perle! Flotte og stemningsfulle lokaler, fristende meny og godt utvalg i viner. Særdeles imponert over vår servitør som var alene på jobb og dermed måtte betjene hele restauranten. Hun var svært oppmerksom og ga ypperlig service hele kvelden til tross for at hun hadde ekstremt mye å gjøre. Skal vi til Eidfjord igjen kommer vi garantert tilbake! P.S. Det er nok lurt å reservere bord, dette er et populært sted.

1  Takk, mariannem994
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Et sjarmerende hus med sjel samt en liten, men velkomponert meny. Etter å ha lest anmeldelsene på Tripadvisor hadde vi høye forventninger til kvalitet på mat og service. Dessverre var hele opplevelsen nedtur.

Service:
Kun en servitør og mange gjester denne kvelden førte til at service var ikke-eksisterende. Den stakkars stressede damen løp som en gal mellom rommene og bordene for å rydde og servere. Det ble lenge å vente på bestilling, på vann og brød, på drikke og ingen tilbud om mer drikke eller noe. Vi satt halve måltidet med tomme glass.

Mat:
De var tomme for hvitvinen vi bestilte og også for kveiten. Fikk tilbud om fjellørret som erstatning, den var ok men ikke mer, noe overstekt, kjedelig tilbehør og for lite saus. Fiskesuppen var fantastisk, kremet men lett. Entrecote var topp og stekegraden som bestilt. Is til dessert var fra en bra leverandør, god men ikke hjemmelaget. Sjokoladefondant var gjennomstekt og tørr, skal ha flytende kjerne - den ble sendt i retur til kjøkkenet.

Lokale:
Koselig interiør og nydelig utsikt.
Vi hadde bestilt bord, men fikk et dårlig bord ved kjøkkendøren så vi hadde nok maks uflaks. Mye stekeos og løping inn og ut. Flere av gjestene rundt kommenterte at os fra kjøkkenet kom ut i spisesalen. Det var til tider tåkete. Trenger bedre avtrekk i kjøkken.

Alt i alt en skuffende og stressende opplevelse som kun trekkes opp av noen av rettene var veldig gode.

Takk, 926kathrinee

Reisende som så på Sjel og Gane, så også på

Har du vært i Sjel og Gane? Del dine erfaringer!