“Nydelig mat! ”
Anmeldelse av Sjel og Gane

Sjel og Gane
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Eidfjord
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Det er hyggelig kunne oppsøke et så lite sted som Eidfjord og få så god mat. Dette var god restaurant- kvalitet. Alle var fornøyd med ulik mat og drikke. Litt hektisk for de som skulle servere slik atnoe ble glemt, men likevel imponerende. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, toren785

Anmeldt 5. august 2020

Ganske fantastisk med en kokk som behersker både fisk og kjøtt til fullkommenhet med 6 personer som valgte forskjellig. Legg til sjarmerende og hyggelig kelnere fra de fleste nasjonaliteter og fantastisk utsikt. Bedre kan ikke et måltid i Sommer-Norge bli.

Takk, 354olave
Anmeldt 5. august 2020

Vi spiste her med forhåpninger om å få en fin mat opplevelse. Spiste fiske suppe og kveite. Fiskesuppen var god med mye fisk , og smak. Absolut ikke FOR MYE krem i , som en på ett nabo bord var frekk nok til å påpeke ovenfor vår hyggelige servitør. Kveiten retten hadde noe av det beste tilbehøret/grønnsaker jeg har fått servert til fisk. Friske/ferske grønnsaker perfekt tilberedt. Eple sausen var også meget god , med syrlig søt balanse som passet godt til fisken. Kveiten hadde fått 15-20 sekunder for mye koke/steke tid hvis jeg skal pirke på noe her. God mat/restaurant her i Eidfjord , og hvis personalet her forsetter sitt gode grunnlag, og utvikler seg , så har de store muligheter til å skape ett spisested i Eidfjord som blir ett gourmet mål for landeveis folk på jakt etter matopplevelser.

Takk, georgesc914
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Maten var veldig god og lokalet koselig og intimt. Etter min mening den beste restauranten i Eidfjord og fullt på høyde med en god restaurant i eks. Oslo.

Takk, Ggune
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vakre lokaler, nydelig mat og herlig personale. Her vil vi spise flere ganger! Fantastisk god opplevelse.

Takk, Sisselirene

Reisende som så på Sjel og Gane, så også på

Har du vært i Sjel og Gane? Del dine erfaringer!