“Svarte ikke til forventningene”
Anmeldelse av Sjel og Gane

Sjel og Gane
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Eidfjord
Anmeldt 11. juli 2021

Veldig hyggelig betjening og sjarmerende, flotte lokaler. Og det var det av positive opplevelser. Kjedelig forrett av laks, og fiskesuppen smakte som Toro. Så nei, dette svarte ikke til forventningene og som sådan grovt overpriset.

Takk, HSv67

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Vår veldig hyggelige og servicemindede vertinne Hedda opplyste om at de dessverre hadde gått tom for kveite - men at de hadde lysing i stedet. Vi slo til ! Og angrer ikke. Vi fikk servert og fortært et utsøkt lekkert måltid ; pannestekt lysing med ertepuré, kål, stuing, grønnsaker og ovnsstekte poteter . Med Nøgne Ø’s «Two Captains (double ipa) og en riesling m navn «Himmelreich» - ble dette en kulinarisk og på alle måter ellers en opplevelse som sto til navnet på vinen! Tusen takk til «Kokken Arthur» - og ikke minst til kjempehyggelige Hedda - som gjorde dette til en perfekt aften i Eidfjord. Om vi kommer tilbake? Selvsagt!!!

Takk, Vidar F
Anmeldt 31. mai 2021

Kjempekoselig sted med 2 kjempesøte servitører.rask og god servise.vi spiste ikke men hadde øl på uterestauranten.kan anbefales.

Takk, vigdis033
Anmeldt 23. mai 2021

Svært god service. Fine lokaler. Spiste Angus burger som var veldig god med masse godt tilbehør. Anbefales sterkt!

Takk, kristiner875
Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

Stedet var dessverre fullbooket, men med god service ble take-away ordnet. Å en fantastisk burger ble levert kjappere en vi klarte å drikke opp vente øl’a, å det med rabatt. Takk for maten!

Dato for besøk: april 2021
Takk, Arild J

Reisende som så på Sjel og Gane, så også på

Har du vært i Sjel og Gane? Del dine erfaringer!