Dette må du bli med på!

Fantastisk tur, spennende og lærerikt. Vi så havørn og sel i en slående vakker og spektakulær... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Go36058929056
Røyken, Norge
Fantastisk 👍👍

Vi hadde en fantastisk tur på fjorden, men en fin blandinga av fart og spenning, og informasjon om... les mer

Anmeldt 1 uke siden
789andersa
Sandnes, Norge

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur med lokal historie, flott å få se ørn og kobbe (sel) på veien. Et stopp hos en lokal og engasjert ciderbonde med smaking av lokal eple most og cider var også et høydepunkt. Det var flott å se den fantastiske naturen fra vannet. Hyggelig og morsom guide og skipper!

Takk, HildeStoelevik
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Super kombinasjon av natur, lokalhistorie, fart og spenning! Tett på mektige fjell, dyreliv, Norsk infrastruktur og lokalhistorie.

Takk, pcstrand
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en kjempe fin tur. Dette vil huskes og det vil bli anbefalt til alleVi fikk se masse fin natur

Takk, EmilieSaga
LarsIngeT, Daglig leder på Hardanger Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Tusen takk for gode ord.
Ha ein fin summar

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin tur med nydelig natur. Turen var Vert pengene. Hyggelig båtfører som fortalte lokal historie.

Takk, jeanetteandersg
LarsIngeT, Daglig leder på Hardanger Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2020

Takk for gode ord.
Me har venta litt på denne fyrste anmeldelsen. Nokon andre har hatt eigarskap til "Hardanger Fjordsafari" på Tripadvisor frå oppstarten i 2017, men me fekk det over på oss i vinter.

Ha ein fin summar

Mvh