Sug i magan, luft i luggen og god stemning!

Ein tur med flott natur frå ein litt annan vinkel enn det me sjølve kunne klare å få til. God... les mer

Anmeldt 3 uker siden
111aslaugd
RIB Fjordsafari

Topp tur, ingen sel eller ørn å se i dag, men til gjengjelde var det mye bølger 😊. Flink guide som... les mer

Anmeldt 9. august 2021
Wenche2760
Oslo, Norge

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra opplevelse. Vår guide var hyggelig og serviceinnstilt, og viktigst av alt; kunnskapsrik med gode historier! Turen anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, jay-dobs
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Super opplevelse med engasjert båtfører og historieforteller. Fortalte om Kjeåsen når vi kjørte inn i Simadalen, vi så etter niser og ørn og fortalte lokale historier om vannverket og Eidfjord Kommune. Veldig spennende. Anbefales

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, gron329
Anmeldt 29. juli 2020

Hadde Helge som kaptein og var storfornøyd med turen flink guide og det var en fin balanse mellom båtkjøring og guidingen underveis.

Takk, 1968dagt
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur med lokal historie, flott å få se ørn og kobbe (sel) på veien. Et stopp hos en lokal og engasjert ciderbonde med smaking av lokal eple most og cider var også et høydepunkt. Det var flott å se den fantastiske naturen fra vannet. Hyggelig og morsom guide og skipper!

Takk, HildeStoelevik
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Super kombinasjon av natur, lokalhistorie, fart og spenning! Tett på mektige fjell, dyreliv, Norsk infrastruktur og lokalhistorie.

Takk, pcstrand