Sug i magan, luft i luggen og god stemning!

Ein tur med flott natur frå ein litt annan vinkel enn det me sjølve kunne klare å få til. God... les mer

Anmeldt 2 uker siden
111aslaugd
RIB Fjordsafari

Topp tur, ingen sel eller ørn å se i dag, men til gjengjelde var det mye bølger 😊. Flink guide som... les mer

Anmeldt 9. august 2021
Wenche2760
Oslo, Norge

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur, spennende og lærerikt. Vi så havørn og sel i en slående vakker og spektakulær natur. Sympatisk kaptein som fortalte om de ulike plassene vi passerte. Sitert fra åtteåringen her: Det var sykt kult, jeg fikk lyst til å være der hele sommerferien

Takk, Go36058929056
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur på fjorden, men en fin blandinga av fart og spenning, og informasjon om området. Anbefales på det sterkeste.
10/10 til kapteinen som lagde egne bølger da vi var ute på fjorden i blikk stille vær.

Takk, 789andersa
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Super tur! Vi hadde en fantastisk ribtur i strålende vær. Flott «kaptein» med masse kunnskap om områdene i fjorden.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 691lisen
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra opplevelse. Vår guide var hyggelig og serviceinnstilt, og viktigst av alt; kunnskapsrik med gode historier! Turen anbefales!

Takk, jay-dobs
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Super opplevelse med engasjert båtfører og historieforteller. Fortalte om Kjeåsen når vi kjørte inn i Simadalen, vi så etter niser og ørn og fortalte lokale historier om vannverket og Eidfjord Kommune. Veldig spennende. Anbefales

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, gron329