“Forferdelig sted”
Anmeldelse av Burger Og Brus

Burger Og Brus
Vurdert som nr. 10 av 11 Restauranter i Eidfjord
Anmeldt 12. september 2021

Vi var tre i følge som stoppet i Eidfjord for å spise et lett måltid hos Burger og Brus. Vi stod minst 10 minutter og ventet før personell henvendte seg til oss. Damen som tok i mot bestillingen vår var lite imøtekommende. Vi betalte med kort. Den ene hamburgeren var dårlig stekt, så den ble sendt ut for etter-steking. Pizzaen smakte helt forferdelig, trolig en frossen-pizza fra vanlig butikk, men kostet hele kr 215,- inkl drikke. Da kvitteringen ble sjekket skjønte vi at vi hadde betalt for mye, gikk til kassen, sjekket priser da servitøren UOPPFORDRET skulle gi oss en femtilapp og sa vi hadde betalt for mye. Vi svarte med å si at vi skulle regne på det og fant da ut at vi hadde betalt kr 76 for mye. Gjorde henne oppmerksom på det og fikk utlevert en hundrelapp. Kvitteringen viste ikke spesifikasjon på varene, ei heller MVA!!!
Bare snusk og fanteri! Burger og Brus anbefales IKKE!!!

6  Takk, 286villas

Anmeldt 22. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 26. september 2021

Reisende som så på Burger Og Brus, så også på

Har du vært i Burger Og Brus? Del dine erfaringer!