“Dårlig service og sure ansatte”
Anmeldelse av Burger Og Brus

Burger Og Brus
Vurdert som nr. 10 av 12 Restauranter i Eidfjord
Anmeldt 3. juli 2023

Har aldri opplevd så sure ansatte i en burgerbar. Damen i disken kjefter på de andre ansatte høyt og tydelig foran gjestene. Vi prøvde å bestille burger til vår datter og tre ganger klarte de å lage feil burger. Stemningen i kaféen er dårlig pga de ansatte. Bordene er skitne og det er mye støy her. Vi har nå vært her i tre kvarter og først nå fikk vår datter burgeren sin. Håpløst sted, styr unna!

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Roam45819036235

Anmeldt 19. mai 2023 via mobile enheter

Bestilte en burger med glutenfritt brød, var først og fremst vanskelig å kommunisere med de i kassen da de ikke kunne Norsk, og snakkes lite engelsk. Så observerer jeg at kjøkkenet står å spiser iskjeks som inneholder gluten mens de tilbereder min burger, med andre ord har de ikke forståelse for hva det innebærer å servere glutenfritt. Her er det tydelig mangel på kompetanse.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Noedland
Anmeldt 16. mai 2023

Forferdelig mat! Vi kjøpte rullekebab med lam. Lunkent kjøtt, dunket i dressing, tynn rull til høy pris. Skittent lokale. Personalet ignorerer oss i ti minutter ved bestilling, selv om vi er de eneste som venter foran disken. Totalt sett elendig! Styr unna!

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Odyssey601901
Anmeldt 6. april 2023 via mobile enheter

Veldig god burger i koselige omgivelser og en veldig koselig restaurant. Anbefales absolutt dersom du er på en kjøretur gjennom Eidfjord og trenger en pause.

Vi bestilte 100g burgermeny og vegetar burgeren - veldig gode begge deler. Eneste som trekker litt ned i menyen var at det gjerne kunne vært litt mer fries, utover det var det en super burger og behagelig opplevelse.

Dato for besøk: april 2023
Takk, Maren O
Anmeldt 14. oktober 2022 via mobile enheter

Skittent lokale, Det lå gammelt fett og burger rester på bordene.Klarte ikke å ta en bestilling på tre hamburgere. Måtte lage nye hamburgere to ganger.
For å bruke toalettet må du ut med 10kr.
Burgeren var helt middelmådig.

Dato for besøk: oktober 2022
1  Takk, clausd197

Reisende som så på Burger Og Brus, så også på

Har du vært i Burger Og Brus? Del dine erfaringer!