“Middag”
Anmeldelse av Vik Café

Vik Café
Vurdert som nr. 4 av 11 Restauranter i Eidfjord
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Eier fortalte at kokken hadde jobbet på resturant med Michelinstjerne.Bestilte kylling.Den ble servert med hermetiske poteter og frosne grønnsaker. Så ut som kyllingen ble forsøkt druknet i saus.Smakte ikke dårlig men utrolig kjedelig og prisen var alt for høy.
Skuffet.Vinen til var ok.

Takk, s_lvia2020

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Masse hjemmelagd mat å velge mellom, fornuftige priser og hyggelig vertskap. Lokale råvarer og flotte smaker. Anbefales!

Takk, gstussi
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Veldig trivelig og serviceinnstilt betenning. Spiste fjellørret til middag, veldig god. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, annkristinnyg
Anmeldt 21. juni 2020

Stoppet her etter turen over fjellet. Veldig koselig cafe med nydelig hjemmelaget mat. Vi spiste fjellørret og kjøttkaker og til dessert hadde vi epleterte med is.
Stedet anbefales på det sterkeste! Så utrolig bra at det finnes slike steder langs veien

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 123Fanra
Anmeldt 16. august 2019

Har hatt gleden av å spise Vik Cafe flere ganger!!
Mat og service er superb!!!
Kan anbefales på det sterkeste og er absolutt ingen plass man bør kjøre forbi!!!
Gleder oss allerede til neste gang!!!
Mvh
Bente og Knut fra Voss

Dato for besøk: august 2019
Takk, bentehorveif

Reisende som så på Vik Café, så også på

Har du vært i Vik Café? Del dine erfaringer!