“Nydelig burger”

Dyranut Fjellstove Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 11 Restauranter i Eidfjord
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fint sted å stoppe for en matbit på vei over fjellet. Flott lokale. God mat, fjellburgeren var helt fantastisk. Vannet hadde derimot en svært metallisk smak, så beregn å kjøpe annen drikke.

1  Takk, matildawoldd

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Stedet og restauranten er virkelig en perle! Men, vi likte ikke maten. Var her i fjor også, så tenkte å gi maten en ny sjanse. Men dessverre så var potetene til hamburgeren svidde, få kjøttkaker på tallerken, smaken var veldig villt så barna likte ikke kjøttkakene engang. Grønnsakene var harde, lik som i fjor. Spiste her i 2013,og syntes det var den beste maten jeg har smakt.. Vi kommer nok neste år også, men blir nok bare drikke og is, for betjeningen og stedet er fantastisk.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 18heleneh
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Vi spiste kjøttkaker, noe som var veldig godt og smakfullt. Rause porsjoner, perfekt kokte grønnsaker. Rømmegrøten var også deilig. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: august 2019
Takk, corneliaah
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Koselig sted å stoppe når man er på vei over Hardangervidda. Vi spiste fjellaure med rømmesaus og råkostsalat. Nydelig! Det var mye annet godt på menyen der også, f.eks kjøttkaker, rømmegrøt, ertesuppe, fiskesuppe med mer.

Dato for besøk: august 2019
Takk, ratata
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Koselig på Dyranut fjellstove. Var innom for å spise rømmegrøt. Den ble servert med spekemat, flatbrød og rød saft. Nydelig godt, og flott service. Kommer nok tilbake. Anbefaler.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Tyvika

Reisende som så på Dyranut Fjellstove Restaurant, så også på

Har du vært i Dyranut Fjellstove Restaurant? Del dine erfaringer!