“Dårlig og dyrt”
Anmeldelse av Mix Mett & Go

Mix Mett & Go
Vurdert som nr. 11 av 11 Restauranter i Eidfjord
Beskrivelse: Du finn oss i Eidfjord sentrum. Gode parkeringsmuligheiter. Me har alt i kioskvarer, fastfood og pizza. Øl og vin servering. Internett tilgang for gjester. Velkomen til oss!
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Restauranten heter nå Burger og Brus og var tom for hamburgere. Steindyrt og ikke akkurat noen gourmet-opplevelse. Betalte over 600kr for to kebab, 3 pommes frites og 3 brus. I tillegg lå steikeosen tjukt i rommet og musikken var høy og støyende. Vi kommer ikke tilbake hit for å si det sånn

Takk, Ragnhild S

Anmeldt 8. august 2021

Har hytte på Garen, tenkte å teste ut spisestedene i Eidfjord. Mix heter nå Burger og Brus. Helt elendig mat, ventet ca 1 time på maten og når den kom så var maten kald og det var lite mat. Det kostet 800kr for 3 stykker. Aldri mer!! Anbefaler ingen å kjøpe mat på dette stedet, bruk pengene på et av de andre spisestedene. Stedet er en skam for Eidfjord.

Takk, veronicagQ8285GS
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Helt katastrofalt dårlig. Gatekjøkkenmat av verste sort, smaker dårlig og er i tillegg svindyrt. Betalte 800,- for en liten lunsj for fire personer. At Norge serverer denne møkka til turister er intet annet enn en skam.

Takk, christiane362
Anmeldt 12. august 2019

Koselig sted å gå innom for å få seg litt mat/drikke. God service.
Personalet er hyggelig. Her kan man tippe og spille på hester.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Britt H
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Dette må være det dårligste stedet jeg har besøkt. Det tok over 20 minutter å få pomfritten som ble bestilt og da hadde de ikke noe å spise den med. Pølser og softis var de tomme for. Mange andre misfornøyde folk som ventet en evighet på enkel fastfood. Aldri mer.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Kari951

Reisende som så på Mix Mett & Go, så også på

Har du vært i Mix Mett & Go? Del dine erfaringer!