“Kjip skuffelse på en ellers fantastisk plass!”
Anmeldelse av Restaurant Fjell & Fjord

Restaurant Fjell & Fjord
Vurdert som nr. 2 av 11 Restauranter i Eidfjord
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Da vi ankom spurte vi om det var ledig bord, og fikk et litt rart blikk og spørsmål om vi bodde på hotellet. Vi fikk beskjed om at det var buffet og ble vist til et bord. Vi fikk ingen info om hverken pris eller hva slags mat som ble servert. Da vi satt oss ved bordet kom en servitør og ga oss et vinkart, og sa at «det er nå maten er varm, dere kan få drikke senere», noe vi synes var veldig spesielt. Vi følte vi fikk dårlig tid på å hente mat. Vi rakk å spise ferdig en hel porsjon mat før vi til slutt selv måtte kontakte servitøren selv for å få bestilt drikke. Jeg drakk opp min brus relativt raskt, men fikk aldri spørsmål om jeg ønsket en til.
Maten var helt ok. Sjømaten og fisken smakte helt greit. Det var vanskelig å sette sammen rettene i buffeten, da vi følte at tilbehøret ikke matchet kjøttet og fisken som ble servert. De hadde et godt utvalg til dessert, så pluss for denne.

Takk, tonjes170

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

En variert og svært god buffet. Personalet var strålende positive, fra bestilling, mottagelse ogu gjennom hele besøket. Med flott utsikt og en strålende solnedgang, skapte dette en fantastisk atmosfære.

Takk, cyclops74
Borghild Vindenes Vik, Eier på Restaurant Fjell & Fjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Så SUTALAUST & KJEKT! Deilig å høre. Tusen takk for fine ord - gjengen er god!

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig og variert middagsbuffet, råvarer av topp kvalitet og meget god service. Ble godt ivaretatt hele veien. Vi kommer tilbake!

1  Takk, helenewebe
Anmeldt 26. mai 2021

God mat og svært god service får du her til en bra pris. Så har du en fine utsikt over fjorden fra restauranten. Da vi var der hadde de reinsdyr kjøttkaker og det var meget godt, lasagnen var også gode. Hadde en sider fra Syse Gård som smakte godt til rettene. Vis vi kommer igjen skal vi spise her.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, sigbjornr
Tone L, Markedsføring på Restaurant Fjell & Fjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Takk for besøket - hyggelig å høre at dere var fornøgde :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 30. september 2020

Koselig lokale med flott utsikt over Eidfjord. Nydelig mat - vi spiste reinsdyrgryte, lasagne og burger. Stor hit hos barna også. Og det var null problem å få omgjort de vanlige rettene til barneporsjon. Kjempehyggelig og serviceminded personale som ønsket oss god tur hjem, ville ikke høre snakk om noe tips («her betaler dere for det dere har spist») og sendte med oss gratis kaffe på veien. Hit kommer vi gjerne igjen!

Dato for besøk: september 2020
Takk, lindaanett

Reisende som så på Restaurant Fjell & Fjord, så også på

Har du vært i Restaurant Fjell & Fjord? Del dine erfaringer!