“Står 10 minutter og venter”
Anmeldelse av Anchalee's Thai Mat

Anchalee's Thai Mat
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Eidfjord
Beskrivelse: Fersk og heimelaga thai mat.
Beskrivelse: Fersk og heimelaga thai mat.
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Står 10 minutter og venter på å bestille, de var opptatt med de matbestillinger som allerede var lagt inn. Endelig min tur og da er de utsolgt for alle de 3 ting på menyen jeg skulle ha!
Er maten god? Aner ikke

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Scharffiis

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten!
Litt folk der, men gikk fort å få maten.
Anbefales på det sterkeste.
Ta vårruller som forrett

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, tore2014
Anmeldt 26. juli 2020

Kvantitet men ingen kvalitet fungerer gjerne her da Eidfjord er ett knutepunkt for gjennomreise.
Man kjøper gjerne mat her, men det blir bare med den ene gangen for maten er ikke god, men det spiller vel ingen rolle?
Har spist mye Thai mat i mitt liv og det er fantastisk godt NÅR det tilberedes skikkelig med ferske grønnsaker, god ris eller nudler, krydder, gode sauser og urter i kombinasjon med kjøtt eller fisk.

Forventningene her var ikke høye, men at det var spiselig og smakfullt.

Rett nummer 4 på menyen var så oversaltet at den ble uspiselig og gikk dessverre i bosset.

Stekt ris med kylling = frosne stekte grønnsaker (erter, mais og gulrot) måtte lete etter kyllingen og totalt smakløs.

Konklusjon:
Pølse med brød på bensinstasjonen like i nærheten er ett bedre alternativ og kan ikke slå feil?

2  Takk, Foodstamp
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, litt lang ventetid. (Midt i fellesferien, og mye folk - så det er forståelig)

Anbefaler vårruller, ris og salat!

Takk, lenepene87
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Det var veldig lang kø så da måtte vi vente på maten veldig lenge. Når vi fikk maten så smakte det godt, men den var ekstremt sterk for folk som ikke tåler sterk mat. De hadde enten medium sterk eller veldig sterk. Det ble alt for sterkt for meg som spiser bare mild mat. Jeg tok bare fem biter også ble jeg kvalm. Men maten var god de første bitene.

Takk, EmilieSaga

Reisende som så på Anchalee's Thai Mat, så også på

Har du vært i Anchalee's Thai Mat? Del dine erfaringer!