Anmeldt 11. oktober 2020

Skulle ta dagsturhytter i område og trengde ein stad å overnatta.Valget blei Byrkjelo camping og me angra ikkje. Koselig hytte ,var ikkje dyr heller,me storkosa oss og kjem gjerne tilbake ein anna gang

Romtips: låg ved ein trafikert veg.
Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Venture393326
Kristin Sindre Bjørkelo, Eier på Byrkjelo Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2020

Tusen takk for fin omtale, velkomne tilbake ved neste høve !

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hytten vi bestilte for en natt var topp, godt utstyrt og gode senger. Topp service. Vi hadde behov for å vaske litt over syklene etter mye dårlig vær. Vi fant en grei plass med vannslange så vi fikk spylt av syklene. Opplevde campingen som ren og ryddig plass. Kort vei til gatekjøkkenmat.

Takk, Randi B

Tusen takk for fin omtale, velkomne tilbake ved neste anledning !

Anmeldt 19. juli 2020

Vi lå i telt her, veldig fin campingplass, med sentral beliggenhet i Byrkjelo.
Sanitæranlegget var veldig bra, eget badeanlegg, og stor og fin leikeplass som unga kosa seg veldig på.
Hyggelig vertsskap.
En rusletur for å handle hos "nærmeste nabo" Bakar Jon, anbefales også.

Takk, FjeldR

Tusen takk for fin omtale, velkomne tilbake !

Anmeldt 18. juli 2020

Familien farter rundt på bilturferier i Norge, og havnet her tilfeldig sent på kvelden. Vi hadde derfor ikke bestilt, det var fullt over alt, og dessverre var det også fullt her. Men, sjefen Anders viste råd, forbarmet seg over slitne far og sønn, og fremskaffet en helt OK hytte, nr.8. Til vår store glede var den helt OK for oss, og inneholdt alt vi trengte. Før vi viste ordet av det, koste vi oss i hytta, laget varm mat, og spilte kort, og sov så godt og lenge. Uthvilte reiste vi så videre etter egg, bacon og kaffe, og en meget hyggelig "fortsatt god reise" fra vertskapet Anders (og trolig Kristin), som ønsket oss velkommen tilbake, og vinket oss av sted!! Anbefales på det sterkeste! d:o)

Romtips: Bestill helst på forhånd, og er da lettere å velge.
2  Takk, jans0der

Tusen takk for fin omtale, hyggelig at dere likte dere !

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Var innom for en natt og overnattet i telt. Velegnet for telt i og med vi kan campe på flat fin gresslette. Rent og pent servicebygg.
Tips. Det er et lite bakeri rett ved - kjekt å ha når frokosttiden nærmer seg
Anbefales ✌

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Kjell-Arne A
Kristin Sindre B, Resepsjonssjef på Byrkjelo Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Hyggelig at dere trivdes, velkommen tilbake ! Hilsen oss på Byrkjelo Camping