“Mye bedre før”
Anmeldelse av La Perla Ristorante

La Perla Ristorante
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Hundhammeren
Anmeldt 10. juli 2021

Denne restauranten var så god før!! Har tapt seg de siste årene...veldig synd! Men maten smaker ikke det samme som før og kundeservice har desidert gått ned siden 2019

Takk, Cd9967

Anmeldt 1. mai 2021 via mobile enheter

God mat til en grei pris. Alltid fått god mat, og en ok service her. Parkeringen kan til tider være problematisk. Alt i alt en grei opplevelse

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, AreRoe
Anmeldt 15. mai 2020

Setter oss ned i lokalene, tar så lang tid før vi får kontakt med personalet, vi velger å hente menyer selv da vi ikke får kontakt. Vi er de enste gjestene i lokalet. Virker som om personalet er opptatt med takeaway, til slutt kommer noen og tar i mot bestilling, etter en time og 30 minutter blir maten servert. Den er kald! Kjøttet har en lunk i midten men er kald på utsiden, potetene er kalde. Vi reiser oss og drar. Forferdelig skuffende, hvertfall når du gir dem en sjans selv om det var fristende å reise seg å gå for lengesiden da de brukte unormalt lang tid. Styr unna!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Shala121
Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

Vi var totalt 10 stk som dro hit for å feire det ene parets bryllupsdag og vi var de eneste gjestene i hele restauranten. Dette gjør at jeg forventer at man i det minste blir ønsket velkommen, spesielt når man har ringt å forhåndsbestilt bord. Vi måtte vi vente lenge på å få drikke og mat. Jeg hadd bestilt plankestek, biffen var etter min smak alt for godt stekt og det var så mye saus at man ikke så kjøttet. Resten av retten besto av potetmos, brokkoli og maiskolbe som var stekt så mye at den var kjempetørr. Brusen var god. Maten smakte forsåvidt godt, men må si jeg forventer mer når jeg bestiller biff til samme pris som gode restauranter i Trondheim selger biffmåltider til.
Det dårligste synes jeg var servicen. At vi ikke blir ønsket velkommen, kelneren kom aldri bort til oss og spurte om maten var god, og at de ikke tok av tomme glass eller tallerkener slik at det ble ganske fullt på bordet. Hadde skjønt at de hadde det travelt om restauranten var full, men vi var som sagt de eneste gjestene hele kvelden..

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, MatiasJens
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Maten smaker greit, men heller ikke bedre enn andre steder.
Førsteinntrykket blir så der når man kommer inn i lokalene, ser de fleste bordene er ledige, samtidig som man ser flere av disse være fylt av ferdigspiste tallerkner.
Fant et ledig og rent bord. 6 gjester til stede i lokalene, men det gikk likevel nærmere 10 minutter før noen kom og spurte om vi først ønsket å bestille drikke.
Fikk drikke, bestilte mat - og deretter 40 minutter med venting før maten kommer - Nå blitt 4 gjester og flere bord er fortsatt fylt med ferdigspiste tallerkner..

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, JoHo68

Har du vært i La Perla Ristorante? Del dine erfaringer!