“Sommerkafé som er verdt et besøk eller fler”
Anmeldelse av Cafe Slusa

Cafe Slusa
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Ulefoss
Anmeldt 10. juli 2023 via mobile enheter

Koselig sommerkafé som holder åpent fra medio juni til medio aug.
God mat til en grei pris frokost, lunsj eller middag. Eller tapas og et glass vin👍🏻
Ligger rett ovenfor Ulefoss sluser og kan være et fint utgangspunkt for en videre «slusetur» der du kan gå videre forbi Ulefoss hovedgård og videre til Eidsfoss sluse og enda videre til Vrangfoss sluser.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, 594Nina

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk bra mat, som eneste stedet vi fant i Ulefoss. Vi kommer garantert tilbake. Sentrum er kjedelig, men området rundt Sousa er veldig bra

Takk, Helaas
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fin plass å sitte ute å ete, veldig koselig. Maten var raskt servert og den smakte ganske godt. Kanskje litt liten lunsjmeny.

Takk, W1169UNtinak
Anmeldt 6. august 2019

Den beste "fish & chips" jeg har spist i Norge. Og nydelig remulade til, den kan godt ha vært hjemmelaget. :)
Flott plassering av kafeen, man kan spise mens man ser båter sluses opp eller ned i slusene.

Dato for besøk: august 2019
Takk, SnefridA1
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig og uformelt spisested ved Slusa i Ulefoss som kun holder åpent sommertid.
Skal du ut å spise i dette området er dette det beste stedet! Variert meny og greie priser. Her kan du sitte ute med mat og god drikke, eller en kopp kaffe og et kakestykke. Utendørsservering(noen bord inne også). Man kan komme til stedet med båt ved å legge seg til med båt ved Ulefoss gjestebrygge og gå noen 100-meter eller rett og slett fortøye i sluseområdet.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 594Nina

Reisende som så på Cafe Slusa, så også på

Har du vært i Cafe Slusa? Del dine erfaringer!