Treasure hunt og Medusa

Et av feriens høydepunkt. Kjapp respons på bestilling, trivelige «verter» og teknisk meget bra. Kan... les mer

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen

Anmeldt 2 uker siden
tlindtveit
Anbefales på det sterkeste!

Anmeldt 27. juli 2020
Solve96
Porsgrunn kommune, Norge

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler alle å ta turen innom her! Morsom og unik måte å spille escaperoom på! Mye bra utvalg av rom en kan velge mellom Veldig hyggelig ansatte der!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Solve96
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk for flott tilbakemelding :) Alltid like hyggelig å få dere på besøk, dere er rå på escape rom :)

Anmeldt 27. juli 2020

Har besøkt flere ganger for å ta escaperoom, utrolig morsom opplevelse! De som jobber der er veldig hyggelige og VR opplevelsen er virkelig å anbefale ☺️

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, BrMalin
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk, alltid like hyggelig å ha dere på besøk :) Dere er fantastisk gode på escape rom! Velkommen tilbake :)

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi prøvde prison rommet. Kjempe moro, passe utfordrende om man har vært borti escape room eller liknende før.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 116kristinag
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake :)

Anmeldt 26. november 2019

Et kjempeflott tilbud som har startet opp i Ulefoss Telemark!!! Vi spilte Christmas escape room, og det falt virkelig i smak hos alle 4 2 stk i 40 åra, sønnen vår på 21 år, og datteren vår på 14. Alle syntes det var like moro. De har også mange andre vr spill og flere escape rooms, så vi kommer absolutt tilbake!! Anbefaler alle å besøke VR-escape

Tusen takk for oss!

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, JuneAndersen
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og velkommen tilbake :)