Super opplevelse

Veldig bra opplevelse med masse morro og utfordrende spill. De ansatte var utrolig hyggelige og gir... les mer

Anmeldt 7. mai 2022
Elin7891
En opplevelse du burde få med deg!

Kjempeartig opplevelse!🤩 dro hit med en venninne, garrangert noe vi gjør igjen. Kjekt at det også... les mer

Anmeldt 16. oktober 2021
Michjoh

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra konsept. God kvalitet på utstyr og spill!
Vi prøvde et av Ubisofts spill, som var hadde mange kule funksjonaliteter og gode spillopplevelser

1  Takk, MartinN2680
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Tusen takk for besøket og anmeldelsen :) Velkommen tilbake :)

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler alle å ta turen innom her! Morsom og unik måte å spille escaperoom på! Mye bra utvalg av rom en kan velge mellom Veldig hyggelig ansatte der!

Takk, Solve96
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk for flott tilbakemelding :) Alltid like hyggelig å få dere på besøk, dere er rå på escape rom :)

Anmeldt 27. juli 2020

Har besøkt flere ganger for å ta escaperoom, utrolig morsom opplevelse! De som jobber der er veldig hyggelige og VR opplevelsen er virkelig å anbefale ☺️

Takk, BrMalin
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk, alltid like hyggelig å ha dere på besøk :) Dere er fantastisk gode på escape rom! Velkommen tilbake :)

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi prøvde prison rommet. Kjempe moro, passe utfordrende om man har vært borti escape room eller liknende før.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 116kristinag
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake :)

Anmeldt 26. november 2019

Et kjempeflott tilbud som har startet opp i Ulefoss Telemark!!! Vi spilte Christmas escape room, og det falt virkelig i smak hos alle 4 2 stk i 40 åra, sønnen vår på 21 år, og datteren vår på 14. Alle syntes det var like moro. De har også mange andre vr spill og flere escape rooms, så vi kommer absolutt tilbake!! Anbefaler alle å besøke VR-escape

Tusen takk for oss!

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, JuneAndersen
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og velkommen tilbake :)