Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Utrolig bra

Utrolig gøy! Vi var litt skeptiske til konseptet før vi kom, men det var en fantastisk opplevelse... les mer

Anmeldt 7. august 2022
O6498UZevam
Nedenes, Norge
Super opplevelse

Veldig bra opplevelse med masse morro og utfordrende spill. De ansatte var utrolig hyggelige og gir... les mer

Anmeldt 7. mai 2022
Elin7891

Anmeldt 31. august 2021

Dette var en veldig morsom opplevelse. Vi ble møtt av utrolig hyggelige folk som gjorde dette enda bedre! Kommer garantert til å komme flere ganger hit

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, kavitamaria
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2021

Tusen takk for hyggelig besøk, og tilbakemelding Kavita :) Gleder oss til neste besøk :)

Anmeldt 18. august 2021

Prøvde 2 spill etterhverandre. House of Fear og Alice in Wonderland. Alice var en tøff puslesplill, men heldigvis var eiere greie nok til å gi oss litt ekstra tid for å løse spillet. House of Fear var svært kult, men begge spillene er absolutt bedre jo flere spillere man er.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, yahyadizaei
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Tusen takk for hyggelig besøk og tilbakemelding Yahya :) Velkommen tilbake :)

Anmeldt 17. juli 2021

Et av feriens høydepunkt. Kjapp respons på bestilling, trivelige «verter» og teknisk meget bra. Kan anbefales for familier med barn fra ca 10 år..

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, tlindtveit
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Tusen takk for anmeldelsen og velkommen tilbake :)

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra konsept. God kvalitet på utstyr og spill!
Vi prøvde et av Ubisofts spill, som var hadde mange kule funksjonaliteter og gode spillopplevelser

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, MartinN2680
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Tusen takk for besøket og anmeldelsen :) Velkommen tilbake :)

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler alle å ta turen innom her! Morsom og unik måte å spille escaperoom på! Mye bra utvalg av rom en kan velge mellom Veldig hyggelig ansatte der!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Solve96
265stianh, Eier på Vr Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk for flott tilbakemelding :) Alltid like hyggelig å få dere på besøk, dere er rå på escape rom :)