“Nostalgisk kafe med nydelig utsikt!”
Anmeldelse av Slusemesteren

Slusemesteren
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Ulefoss
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Norsk, Kafé
Anmeldt 1. september 2019

Denne kafeen ligger fantastisk til med utsikt til slusene i Vrangfoss, det største sluseanlegget i Telemarkskanalen. Bygget er rikt på utskårne detaljer og er bevart på en veldig fin måte.
Menyen var variert, men vi gikk for en kyllingmiddag med båtpoteter. Det var ikke lang ventetid - og maten smakte nydelig. Betjeningen hyggelig og tok seg tid til prat, som vi satte pris på.

Dato for besøk: august 2019
Takk, sigfred2014

Anmeldt 1. august 2019

Vi gikk av Telemarksbåten her på Vrangfoss og fikk en helt nydelig lunsj og flott historiefortelling på Slusemesteren.

Takk, Trine L
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Veldig koselig sted. Maten var kjempe god og servicen var topp! Man kan følge med på slusingen av båtene i Vrangfoss sluse hvis man har lyst. Anbefaler virkelig dette stedet, verdt å kjøre en stund for å komme hit

Takk, ingvildchristinw
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Rask service og variert meny.
Bestilte plankebiff og den kom overraskende raskt.
Veldig mørt, saftig og smaksfullt kjøtt. God potetstappe.
Hyggelig personale og fin beliggenhet ved slusene.
Absolutt verdt et besøk.

Takk, 604geirs
Anmeldt 29. august 2018

Her fant vi roen. Fantastisk service og mat som vi fikk servert. Vi leide også et rom for natten der for å nyte stillheten, noe vi nøt til det fulle. dette anbefaler for å komme bort fra hverdagens mas og stress for å lade opp batteriene uten så mye å gjøre.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, John Magnar Ø

Reisende som så på Slusemesteren, så også på

Har du vært i Slusemesteren? Del dine erfaringer!