“Fantastisk mat ”

Slusemesteren
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Ulefoss
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Norsk, Kafé
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og særdeles god service i vakre omgivelser!!!! Reddet dagen vår!
Kan anbefales på det varmeste!

Takk, tonjed258

Anmeldt 6. juli 2020

Dette stedet ligger like ved Vrangfoss sluser. Rask og utmerket service! Hjemmekoselig sted. Vi spiste begge to elgkarbonadesmørbrød med løk som jeg absolutt vil bestille neste gang også for dette var veldig godt med også tyttebær, agurk og tomater.

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet og veldig hyggelig betjening. God og variert lunsj meny som kan passe til de fleste-6 lunsjretter å velge mellom (hvis jeg husker riktig). Kjempegod mat, fin størrelse på porsjon og veldig god smak. Trivelig betjening som ser kunden og likevel er effektiv- en fryd! Takk for herlig lunsj :)

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, helleolsen
Anmeldt 1. september 2019

Denne kafeen ligger fantastisk til med utsikt til slusene i Vrangfoss, det største sluseanlegget i Telemarkskanalen. Bygget er rikt på utskårne detaljer og er bevart på en veldig fin måte.
Menyen var variert, men vi gikk for en kyllingmiddag med båtpoteter. Det var ikke lang ventetid - og maten smakte nydelig. Betjeningen hyggelig og tok seg tid til prat, som vi satte pris på.

Dato for besøk: august 2019
Takk, sigfred2014
Anmeldt 1. august 2019

Vi gikk av Telemarksbåten her på Vrangfoss og fikk en helt nydelig lunsj og flott historiefortelling på Slusemesteren.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Trine L

Reisende som så på Slusemesteren, så også på

Har du vært i Slusemesteren? Del dine erfaringer!