“Perle for de som kommer sjøveien”
Anmeldelse av Slusemesteren

Slusemesteren
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Ulefoss
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Norsk, Kafé
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på slusemesterens veranda på Løveid ved Skottfoss.
Her kan man velge om man vil sitte inne eller ute.
Det er ikke så veldig mange retter å velge mellom, men vi hadde 4 forskjellige og alle smakte helt fantastisk godt.
Servicen var veldig god, betjeningen er kan virkelig jobben sin.
Prisene er også gode, og har du glemt lommeboka så kan du også betale med Vipps.
Glad for å oppdage denne perlen i nærmiljøet vårt, vi kommer garantert tilbake hit.

Takk, Nomad64980626130

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vakkert og svært koselig sted!
Meget hyggelig driver og personale og meget smakfull mat!!

Dette er virkelig vel verdt ett eller flere besøk!!

Takk, tore_wolden
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte stedet første helg i juli 2021.
Overnatting på stedet og middag på kvelden

Strålende service, nydelig mat, fantastiske omgivelser. Vi kommer tilbake!

Takk, 999hanschristiang
Anmeldt 1. juli 2021

Virkelig god mat. Vi spiste både biff, laks og burger og alt var bare helt supert godt. Hyggelig og oppmerksom betjening. Perfekt stopp når man padler Telemarkskanalen.

Takk, 379auduns
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

En fantastisk plass og nydelig mat og fantastisk service hvert der mange ganger og alltid like bra så kan kan virkelig anbefales

Takk, sivberge

Reisende som så på Slusemesteren, så også på

Har du vært i Slusemesteren? Del dine erfaringer!