“Nydelig mat og beliggenhet.”
Anmeldelse av Slusemesteren

Slusemesteren
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Ulefoss
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Norsk, Kafé
Anmeldt 20. september 2021

Jeg har vært litt treig med å anmelde etter koronaen brøt ut så det riktige er at vi bodde og spiste her i juli, sommeren 2020. Vi bodde i Slusevaktarboligen som ligger rett ved og som var en opplevelse i seg selv. Fra Slusemesterens restaurant fikk vi servert nydelig frokost på døren hver morgen som vi spiste ute med utsikt over kanalbåtene som kjørte forbi. Det var nydelig å kunne tusle bort til restauranten om kvelden hvor lysene var tent og vi ble ønsket velkommen. Hele familien på 5 var superfornøyd med mat og atmosfære denne kvelden og den neste. Et nydelig sted å spise, men også verdt å tilbringe natten om du vil ha et rolig lite annerledes overnattingssted.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Kjersti Koflåth G

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på slusemesterens veranda på Løveid ved Skottfoss.
Her kan man velge om man vil sitte inne eller ute.
Det er ikke så veldig mange retter å velge mellom, men vi hadde 4 forskjellige og alle smakte helt fantastisk godt.
Servicen var veldig god, betjeningen er kan virkelig jobben sin.
Prisene er også gode, og har du glemt lommeboka så kan du også betale med Vipps.
Glad for å oppdage denne perlen i nærmiljøet vårt, vi kommer garantert tilbake hit.

Takk, Nomad64980626130
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vakkert og svært koselig sted!
Meget hyggelig driver og personale og meget smakfull mat!!

Dette er virkelig vel verdt ett eller flere besøk!!

Takk, tore_wolden
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte stedet første helg i juli 2021.
Overnatting på stedet og middag på kvelden

Strålende service, nydelig mat, fantastiske omgivelser. Vi kommer tilbake!

Takk, 999hanschristiang
Anmeldt 1. juli 2021

Virkelig god mat. Vi spiste både biff, laks og burger og alt var bare helt supert godt. Hyggelig og oppmerksom betjening. Perfekt stopp når man padler Telemarkskanalen.

Takk, 379auduns

Reisende som så på Slusemesteren, så også på

Har du vært i Slusemesteren? Del dine erfaringer!